Slmmrb Arkdşlar bgn yumurta takibim vardı. Solda 18, sağda 18,18,6 mm lik yumurta oluşmuş. 2 güne çatlar dedi. Üçüz istemiyorsan korun dedi. Ama ben bgune kdr korunmadım adetim den sonra. Bu konuda ne düşünüyorsunuz 🤔🤔 çok kararsız kaldım
GulsahMulayim Slmmrb bence korunma canım. Allah’ın istediği olur bizim istediğimiz değil. Bende femara ile Hamile kaldım 3 yumurtam olmuştu benim de, ama biri çatlamış şimdi tek 26 haftalık hamileyim. Rabbim neyi nasip ederse o olsun, emin ol hayırlısı en iyisi öylesi.
BirVeraAnnesi35 Slmmrb canm klomen kullanma amacın bebek sahibi olmak değilmi😊😊 sen bilirsin tabiki yinede
Mz93 Slmmrb benimde iki yumurtsm vardi biri tuttu tek gebelik yaşadım. Bencede korunma illa hepsi olucak diye bisey yok eger olursada zaten evlat istediğin icin klomen aldin nasipte ne varsa o olur
Dlktpl Slmmrb valla benım tek 20 mmdı ıkı gun once senın uc olmus ucunden bırı tutöa ıhtımalı yuksek hepsıde tutabılır allaha bırak bılemeyız cnm belkı bırı tutar belkı hıc tutmaz
Slmmrb GulsahMulayim sağol canım. Sevindim senin adına :) yarın tekrar başka bir doktora daha muayene olmayı düşündüm. Bakalım o ne dicek bu konuda. Bu günkü çok net konuştu korkuttu beni 🤔🤔
Anneolmak38 GulsahMulayim Canım femarayla hamile oldugunu söylemissin doktormu yazdı bunu sana bende bi kere klomen kullandım femara hiç kullanmadım klomen bende kist yaptı ama ilk defa 2 yıl sonra beta hcgm 2.0 çıkmıstı tabi arkasına adet oldum ama bu değein çkması bile beni sevindirdş benm hep 0.5 çıkıyor çünki. Femera nasıl kullanılıyor ne işe yarıyor bendemi kullansam aceba doktora söyleyip
Tubasim GulsahMulayim bebeğiniz hayırlı olsun bende femera kullanıyorum 4.aydayım siz kaçıncı ayda hamile kaldınız femara kullanıyorken
GulsahMulayim Slmmrb sen bilirsin canım benim. Karar ve seçim senin. Ama nasip bu işler ya, Allah’ın takdiri Yani. 😍😍
Slmmrb Bende bir sıkıntı yoktu arkadaşlar. Daha doğrusu hiç denememiştik. Plansız bir gebelik yaşamıştım ve kalp atışı durmuştu 9.haftada. Ben de tekrar hamile kalmadan önce muayene olmak istedim. Ama doktor hemen klomen verdi. Ben de bir sıkıntı var diye düşünmüştüm. Bgn başka doktora gittim. Klomen kullanman saçma olmuş dedi. Önce doğal yollardan denemen gerekirdi dedi. Ben de Bu düşükten ya da başka sebeplerden klomen verdiğini düşünmüştüm. Yani bu ay ilk denememizdi. Şimdi de üçüz olma ihtimali yüksek diyince çok korktum. Tek ya da ikiz olması harika olurdu ama üçüz işi beni düşündürdü. Bir dahaki ay klomen siz denersin dedi doktor. Bu ay birlikte olmazsan dedi. Ha şu da var. Olacağı varsa yumurtam bgn yarın çatlarsa gene olablir belki. Sonuçta bugüne kdr korunmadık adetten sonra. 4. Olan yumurta zaten 6 mm. Diğerleri 18 mm 3 tanesi de
Kaderakman Slmmrb bnce korunma canım klomen ilk kullndıgımda 5 tne yumurtam vardı bir tanesi tam istenilen buyuklukteydı bnaa da doktorum dua et 5 4 3 tutmasın bu tür gebeliklerde de anne ıcın zor dönem ddı ve teki tutmustu. Simdi cok şükür yanımda 🤗Allah gönlüne versin senin de
Mzgn01 Slmmrb klomeni adetten kaç gün sonra kullandırttı merak ettim ? Bi sorununuz yokken direk klomen vermesi biraz tuhaf olmuş .
Slmmrb Mzgn01 aynen zaten yeni gittiğim doktor çok kızdı, eski doktoruma. Nasıl hemen klomen tedavisine başlatır diye. Ben sadece gebelik düşündüğümü söylemiştim. Ama daha hiç denememiştik bile. Şimdi bgnkü doktorum da 4 tane yumurta olmuş deyince kafayı yedim. Bakalım yarın bir doktordan daha fikir almayı düşünüyorum. Hem de yumurtaların durumuna bakarız :)
handhnde Slmmrb Benimde 3 yumurtam 20mm üstündeydi ama tek bebişe hamileyim (32haftalık) Nasip işi canım klomen kullanmadanda ikize üçüze hamile kalabilirsin .
Busimss handhnde kuzum merhaba bende dün çatlatma iğnesi oldum 3 yumurtam göründü 21,22,23 mm boyutları ilk klomen ve çatlatma iğnesi denemem de acaba ilkinde tutma ihtimali olabilir mi ?
GulsahMulayim Anneolmak38 bana doktor verdi canım. 8-9 ay hamile kalamadım. Bir paket yazdı ama 5 gün boyunca sabah akşam kullandım. Yumurta çoğaltmak ve büyütmek için kullanılıyor. Yanına da ek olarak folik asit vermişti. İlk deneme de hamile kaldım. Ben memnun kaldım doğrusu, tavsiye de ederim.
Anneolmak38 Slmmrb Canım gebelik istiyosan korunma bence çünki yumrtalarn hepsinin çatlayacagı Belli değil belki biri çatlar diğeri çatlamaz o yüzden korunma lütfen
Esenburhan123 Bende son klomen ilaçımı içtim Cumartesi gidicem bakalım yumurtalarım ne kadar büyümüş 😌