Kan tahlili için korkuyorum ya yanlış sonuç alırım diye ilk gebeliğim gelişemediğini için kürtajla sonuçlandı 7 -8 aydır deniyoruz olmuyor hep negatif sonuçlarla karşılaştım 😢 eşim de ben de bir bebeğimiz olsun istiyoruz ama herhalde hevesim kırıldı bu ay da olmadı herhalde idrar testi böyle sonuç verince umutlu bakmıyorum artık 😢