Merhaba arkadaşlar ben kontrollerimi özel muayenede oluyorum hastanede değil.bu yuzden calisabilir raporunu sgk anlasmali bir hastaneden almam gerekiyormuş.bu raporu dogum yapacagim hastaneden mi almam lazım yoksa herhangi bir sgk anlasmali ozel hastaneden de alabilir miyim herhangi bir sorun olur mu bilginiz var mı