Senyorita Herhangi bir kanama falan yaptı mı? Doktorum ilk üç ay için 0,6 gerisi için 0,4 önerdi. Yapmaya başladım ama kanama falan yapar diye de korkuyorum. :( Bir de progestan kullanıyorum vajinal.
Kumsalinannesii Senyorita merhaba ikinci hamileliğim kızımda kullandım bi sıkıntı yasamadim morluklar dışında simdi tekrar kullanıyorum kanama bi iki damla olabilir normal korkma her zaman olmaz zaten
Senyorita Kumsalinannesii Çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız morluklar hiç önemli değil süzgeç olmaya razıyım yeter ki sağlıklı olsun:(
Kumru82 Canım hayırlı olsun ben sabah coraspin aksam da 0,4 lük kullanıyorum iğne 10 haftaya kadarda 200 mg progestan kullandım vajınal bı sorun olmadı cok şükür sendede olmaz inşallah
Senyorita Kumru82 Ben de sabah coraspin akşam iğne bir de 200 mg progestan kullanıyorum kuzum dediğin gibi umarım bir şey olmaz. Doktorum zaten 0,4 lük ile 0,6 lık arasında pek bir fark Yok psikolojik olarak iyi ol diye veriyorum dedi bakalım teşekkürler bu arada.😘😘