Korkma benimde çıktı hamilelikte olabiliyor. Dahiliyeye değil endokrinoloji bölümüne gideceksin canım. Eğer günden güne yükselmeye devam ediyorsa minicik bir ilaç veriyorlar benim 1 haftada düzeldi ve bıraktık şimdi 2 haftada 3 haftada kan verip bakıyorz ihmal etme ama çünkü bebeğe etkisi oluyor. Ama kafanada takma düzelecek şeyler bunlar allah başka dert vermesin sağlıcakla 💞