Buseardic
Korkma canım ben 6 yaşından beri kullanıyorum troidlerim olmadığı için hapı düzenli ve saatli kullan yemeği yarım saat sonra ye düzelecektir TSH 3 un altında olması gerekir o yüzden vermiştir Bebek büyüdükçe kendisi salgılamaya başlayacak sıkıntı etme yani ben 175 mg akşamları da jodid potasyum kullanıyorum