Eda3527 Merhabalar ben 5+3 günlük hamileyim ve devamlı olmamakla beraber vajinamın üst kısmında sol kasık bölgemde çok ayakta kalıp yorulunca agrı oluyor ve sanki o bölgede bişey varmış gibi hissediyorum normalmi?korkmalımıyım?
Esraremzi Canm bende de aynısı var biz 6+6 olduk hala da oluyor bebek Rahime yerleşiyor gayet normal dediler bana
Eda3527 Esraremzi anladım canım bende öyle tahmin etmiştim ama işte insan korkuyor teşekkür ederim 🙏😊