Doktorlara kalsa vermeyin diyorlar büyüklere kalsa verin. Yalnız birebir kuzenimde şahit oldum oğlu 2 aylıktı ve sürekli ağlıyor uyumuyordu annem çocuğa kuzenimden gizlice azıcık su içirdi ( zaten yaz ayıydı) çocuk 2.5 saat deliksiz uyudu. Ne yaptında uyudu dediklerinde su verdim dedi😂 ve anneside vermeye devam etti belli aralıklarda