Esrabrhkl z1- bende merak ediyorum bunu.anne sütü yeterli diyende var şu verilmezse çocuğun diğerleri kurur diyende..bilmiyorum
Nagihantilbac z1- ilk 6 ay kesinlikle verilmez. Kızlar sağlık ocakları sizi çağırmıyor mu aylık olarak kan testi idrar testi derken 2 adet kitapçık veriyor ücretsiz bi şekilde. Kitapta at nalı kadar bebeğe süt vermeyin diye yazıyor. Sizin sütünüz onun bütün ihtiyaçlarını karşıladığını süte ihtiyaç olmadığını hatta su içirirseniz sütünüzü verimli bi şekilde içmyeceğini içmeyince de sütünüzün kesileceğini at kadar yazmış. Ücretsiz bi şekilde de tüm hamilelere dağıtmış. Ben içirdim diyenlere de itimat edip içirmeyin bi zahmet.
koomikbiranne0507 z1- kesinlikle hayır verme sadece anne sütü Zaten emerken ilk 5dk su gidiyormuş bebeğe su ihtiyacını oradan karşılıyormuş su ek gıdaya geçiyormuş
Zuhresule Esrabrhkl ben sütten başka bir şey vermedim biyeri de kurumadı canım merak etme 😊 mama takviyesi yoksa doktorlar asla önermiyor
Denizhanci Ben çok sık olmamak şartıyla yaz bebeklerine 1 çay kaşığı verme taraftarıyım, ama sadece taraftarıyım herhangi doğru bir bilgim yok iyice araştırın isterseniz doktora danışın
Hll Nagihantilbac canım benim oglum mamayla büyüdü ve hususi doktorum günde 1 tatlı kasıgı ver dedi. Anne sutü verenleri bilemem ama mama verenlere doktorlar verin diyor. Hazır suyu alıp kaynatıp sogutarak vermemi söylemişti. Hem tarsustaki doktorum hemde tuncelideki doktorum. Bence net konuşmayn bu konuda.
Asliyildirim Nagihantilbac nerde yaşıyosun bilmiyorum ama ben kocaelideyim aşıdan aşıya çağırıyorlarkitapçık filan da vermediler
Haribo42 z1- bizimkiler yazin cok sicakta cay kasigiyla verdi biside olmadi . Ben agustosta dogurursam bende veririm .. ben vermesem annem verir:)
Selinnnce z1- kesinlikle verilmemesi gerekiyor arkadaslar hic mi doktora sormadiniz hic mi arastirmadiniz Allah askina yapmayin su ya da baska bisey vermeyin
z1- Selinnnce ben de verilmes die biliıorum ama merak ettim annemler verilir dio sonuçta konuşup paylaşıps burda
Nagihantilbac Hll türkiye cumhuriyeti sağlık bakanlığının ücretsiz dağıtmış olduğu kitap bilgilendirmesini yaptım dikkat edersen op. Dr. Saniye nebioğlu TONTUŞ yazmış. Sağlık bakanlığınca aile hekimlerine ücretsiz bi şekilde dağıtılan bi kitap bu. Bu doktor ünlü bi doktor Ankara numune eğitim ve araştırma hastahanesinde başhekim yardımcılığı yapıyor. Dikkat edersen mama hakkında en ufak bi kelime bile yazmamışım.
Chan z1- Yenidoğan bir bebeğin midesi zeytin çekirdeği kadar, 1 aylıkken ancak yumurta boyutuna geliyor. Su verirsen süte ne yer kalacak?
Bebekveannesi Kesinlikle hayır bilmeyenler de lütfen yorum yapmasın. Anne sütünde ihtiyacı olan herşey var
Deletedmom3342 Annesütünde suya ihtiyacı olmuyor, birde yeni doğan bebeklerin mideleri küçücik birşey , suyla doldurmamak gerekir.. Ama mama alıyorsa zaten doktlr önerir, benim kızım mama içiyordu veriyordum su kaşıkla.