Esocgkhn Suan 13 haftalik hamileyimm.daha cinsiyetini orenmedik.kiz olursa ama ismimiz belli Bilge Sare olacak =)
Oziss mervebalandi28 Bizde Öykü koycaz bende bakmştm kuranda geçiyor mu diye sizde yazınca acaba geçiyormu dedim 🙂 soyadımız uzun olduğu için ikinci ismide hiç düşünmedik.
Icot Oziss Benim prensesimin adı da Öykü. Göbek adını da ananesinin adını koyduk Kuran’da da geçiyor. Zehra Öykü oldu ☺❤Kimlikte tek Öykü.
Eacem Leyla0042 1 yasinda kizim var onun adi ecrin medine suandada bi prensesim daha olacak nazli ve ela nurda kararsiziz büyük ihtimal ela nur olacak
Kubra15 Leyla0042 Lina Kuranda geçiyor haşr suresi 5.ayet hurma fidesi demek. Bizde öykü lina koymayı düşünüyoruz. 7. Aya geldik hala isim netleşmedi 😢
Dicle0103 Kubra15 ay senin yine iyi ben 9. Ayimdayim daha bulamadik bile doğru düzgün bi türlü begenemiyorum degisik bisey ariyorum ama yok bi larin hosuma gidiyor oda tam belli degil cok kararsizim 😣😣😣😣