esractn günde en az 3,5 4 lt su içmeni öneririm çünkü terleyerek zaten yarısını atıyoruz geri kalan da sut oluyor. Bir de biliyorum imkansız ama bol bol uyku 😊 ben uyuyup uyanınca bile dolduğunu hissediyorum. Ayrıca Instagram kullanıyorsan emzirenanne diye bir hesap var bana çok yardımcı oluyor paylaşımları. Ona da bi bak istersen 🤗