Merhabalar, Çamlıca Erdem Hastahanesi Adalet hanıma giden var mı? Ben başka bir hastanete gidiyordum, bugün acil bir durum için yakın olması nedeni ile adalet hanıma gittim, ilgisinden ultrasonun kalitesinden çok memnun kaldım. Kendi doktorumdanda çok memnunum ama çok yoğun olduğu için adalet hanım kadar uzun muane edemiyor. Gidenler var ise görüşlerinizi paylaşabilir misiniz? Şimdiden çok teşekkürler