Merhaba ben 40+2 yim şuan ☺️ bugün doktora gittim nst çok iyi çıktı sancı yoktu. Ulturasonda da hala kanala inmemiş alttan bi uyarı verelim hem çatı muayeneside yapmış oluruz dedi. Baktı çatım iyiymiş yarım santim kadar açıklık var dedi rahim ağzı yumuşamış bu uyarı iyi gelebilir kendi sancın başlayabilir dedi. Uyarı dediği şey biraz kurcaladı yani 😂🙈 biraz acıdı çok değil. Evde hergün sıcak suya 15 20 dk otur ve bol yürüyüş önerdi eğer olmazsa salı günü suni verecekler 🙈