DeryaKuzusu ana kucağı istediğin odaya koyabilirsin mesela mutfakta yemek yaparken koy yere huysuzlandıkça salla uyut içinde falan. Oyun halısı da keyfi birazcık 😂 mesela ikisi arasında kalsam ana kucağı seçerdim. Mutfağın ortasına mesela oyun halısı koymam 😂 reflü yatağı bana gereksiz geliyor neden dersen, zaten bebeklerin yan yatırılması öneriliyor. Yanına da yatırsan, beşiğe de yatırsan, babynest içerisine de yatırsan hatta koltuğa bile. Kusmasına karşı yan yatırılması gerekiyor. O yüzden ona boluna masraf yapmayın derim.