esraric derinizle temas edip içine çekilebilecek her türlü kimyevi madde özellikle ilk üç ayda kesinlikle risk teşkil eder, ben tonik ve nemlendirici krem hariç ciltle ilgili birçok şeyi bıraktım peeling vs bu sürede çok ihtiyacım olmasına rağmen yapamıyorum, saç boyamı da 4. aydan sonra sadece gerçek bitkisel boya ile yaptırabildim.