esraric Merhabalar; 5haftalık hamileyim ve yaza denk geldiği için mecburen güneş kremi kullanmam gerekiyor ☺️ Hamileler için ayrı güneş kremine gerek var mı yoksa eski güneş kremime devam edebilir miyim? Bu konuda bilgisi olan yazabilir mi?? ☺️☺️
Meltemmy esraric doktorum bana biodermanın 50 faktörlük kremini kullan demişti. Farklı bir ürün kullanmaya gerek olsaydı söylerdi. Bence kullanabilirsin 🙂
Cankusssssss esraric benim de kızarmaya meyilli cildim var bioderma photoderm ar 50 kullanıyorum solante sivilce yaptı bende kıvamı da çok yogun zaten
PembeKoala esraric ben garniarın çanta boy güneş kremini aldım dışarı çıkarken sürüyorum yüzüme dışardaykende yeniliyorum çok güneşte kalırsam gayet iyi bence özel bişey alınmasına gerek yok 50 be üzeri faktör olması yeterli 👍🏼
esraric Meltemmy Hmm teşekkür ederim ☺️ Kendi kremime devam etsem problem olmaz belki de ama doktoruma gidince sormakta fayda var sanırım
Mutluana Ben solante kullanıyordum ama bi eczacı içeriği zararlı dedi kafam karıştı. Sonra incia diye bi markanın Aldım kıvamı solanteye benziyor. Arada karışık kullanıyorum
esraric Mutluana internette solantenin pregna isimli güneş kreminin hamileler içim olduğu yazıyor bilmiyorum gerek varmı kararsız kaldım
Kovaburcu Mutluana e bende solante kullanıyom hamilelere özel olanından :) biodermada var bende solante beyazlık bırakıyor suratta ama bence baya etkili
sabukazan Mutluana incia kullaniyorum. Cok memnunum. Tamamen bitkisel zaten. Hem vucut icin olanini hem yuz icin olanini aldim. Bir de koltuk alti roll-onu’nu aldim. Hepsi guzel. Kokusu da hos. Tavsiye ederim.
Mumsy Mutluana bende solante pigmenta kullanıyorum doktorum önerdi lekelenmemem için allah allah kafam karıştı
Kovaburcu esraric ben lekelenmeye cok müsaitim o yüzden hemen aldm cilli bir yapım var güneş lekeside hemen cıkıyor bende eğer okdar hassas değilsen kendi kremini sür şapkada tak yeter bence
Meltemmy esraric doktorum o markayı sida söylemişti. İkisinden birini kullanabilirsin. En iyileri bunlar dedi
Mutluana esraric evet ben de pregnayı kullanıyordum, hala ara ara kullanıyorum diğerleri de tamamen zararsız sayılmaz diye düşünüyorum
esraric Kovaburcu doktora sorayım bioderma mı solante mi diye hangisi derse artık ☺️ Farketmez derse çok iyi kendi kremime devam ederim almama gerek kalmaz😂
MrsG Kovaburcu solante krem aslında beyaz bırakmıyor. Tüpten parmağınıza sıktığınızda yüzünüze nokta nokta koyup öyle yaymaya çalışıyorsanız ki bu yanlış, yavaş yavaş yapmamanız gerek. Avuç içinize kremi bulayın iyice sonra da hızlıca yüzünüze sürün. Normal kremler de bu şekilde sürülür zaten ama bu tür kremlerde hızlı olmak gerekiyor yoksa koyulaşıyor krem ve sürmek zorlaşınca beyaz beyaz kalıyor.
Cankusssssss esraric canim zaten bioderma da solante gibi dermokozmetik bir marka solante her cilde iyi gelmiyor o ayrı ben iki senedir bioderma kullanıyorum çok memnunum dr sordum o da bioderma yada la Roche dedi
Hem25 Ben hamilton sensitive kullanıyorum , ablamda hamileligi boyunca onu kullanmıstı ve cok guzel koruyor , bir ara sivilce kremi kullandıgımdada kullanıyordum gunes ısınları leke bırakıyor diye ben cok memnunum