Kubos1 Sad3c3m yok canım bu 2. Gebeliğim sezeryan olucak planlı 🤗😊 rabbim hayırlısını versin hepimize
Kubos1 Merve2332 3 Temmuz da Doğum o zaman da 38+2 olucam haftam önde bide ondan 40 haftaya yakın çıkıyorum ultrasonda 😊
Ayazipek Kubos1 sorum yanlış anlaşıldı doktorunuz size Doğum için gün vermiş ya kaç haftalıktınız size gün verildiğinde