Bende her gün 2 tane yiyorum hatta bazen 1 lt yediğim oluyo 😂 doktoruma söyledim şeker problemin yok zaten dondurmada da kalsiyum var oda yararlı sonuçta ye gitsin demişti valla yeme deseydi bile dayanamaz yerdim zaten hava sıcak iyice bunalıyorum içim yanıyo dondurma aşırı iyi geliyo 🐥