Merhaba bu hafta 20 oldum oğlum olack hamileliğimin basindan beri bel ağrım hiç gitmedi biraz yorulmayla baslıyodu. Ama 19 haftadan beri hergün var yatamıyorum resmen fıtık olmuşum gibi böyle ağrı görmedim ne yürütüyo ne sırt üstü yatırıyo napacagim bilgisi olan varmi hafifletmek içinn 🙏🏻🙏🏻