İlk 3 ay bende de stressli geçti.kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum zar zor.bir sınavı geçmeye çalışıyordum sanki ama sınavda hiçbirşey benden asılı değildi.o yüzden hep dua etdim.13cü haftada kıpır kıpır görünce ultrasonda dünya benim oldu🤗bide hareketlerini hissetmeye başlayınca oh be diyorsun🤗