Merhaba arkadaşlar. 29+3 olduk. İki gündür bel ağrım oluyor. İş yerinde çok yorulmuyorum ama otururken, kalkarken oluyor belim fena ağrıyor. Hafta sonu kontrolüm var doktoruma soracağım. Siz de durumlar Nasıl? Benim gibi ağrısı olan var mı? İnşallah normal bir durumdur 🙏