pembebulut Kızlar hastanede bebeğin el ve ayak izini bize veriyorlar mı yoksa bizim başta rica mı etmemiz gerekiyor yani bunun için albümünü falan hastaneye ben mi alıp götüreyim
Ozgur94 pembebulut ablam iki doğum yaptı ikiside özelde farklı hastanelerde vermediler öylr bir şey özellikle sordum hatta size neden vermediler diye . Her hastane vermşyor demek kş ben önceden söylemeyi düşünüyorum