Emine071 Kızlar sancı nasıl oluyor afedersiniz isal oldum karnım çok ağırıyor vuruyor geciyor böyle de olmamıştım hıc gecmiyor kahve de yedim acaba sancı mı diyom sancı nasıl oluyor
Mervednr Emine071 benim sancılarım çok hafifti ama gaz sancısı gibiydi ne yaparsan yap geçmiyo. Bağırsaklarından ve mideden baskı oluyo canını yakıyo gibi oluyo
Littleprince_smother Emine071 maşallah doğum yaklaşmış galiba ishal doğum belirtisi diye biliyorum hadi hayırlısı canım 😍🙏🏻
yigitalptb Emine071 cevap yazdı mı doktorunuz? Ben de ağır bir ishal geçiriyorum ama ben 37yim daha. Umarım doğum belirtisi değildir 🙄 2 hafta daha kilo alsın bebeğim
Biryabanci1 Emine071 Canım git istersen bi nstye gir bi baktır sancılarına doktor yinede evde çek gelirsin dicektir
Biryabanci1 Emine071 Canım şimdi doğumu kolaylaştıran şeyler yapıcaksın ☺️ hurma ye mutlaka hem sütün için hemde açılma için çok iyi yürü çömel kalk hadi inşALLAH❤️❤️😍😍