Loya06 ebeler iyiydi hep canımlı cicimli konuşuyorlardı kanama döneminde yattığımda da hep iyi ebeler gördüm ama pis konusunda haklılar dün nst ye bağladılar bağladıkları beyaz bezler siyahlaşmıştı üzerinde kan lekeleri sarı iğne lekeleri iğrençti ortamı hiç temiz değildi tuvaletlerde sabun vs hiç bir şey yoktu 😣