ygmr bende saclarım ala ala oldu artk sarıydı dibi geldi bilmem ne falan psikolojim bozuldu boyamadım ama bi saat önce normal doğal kına yaptım birazdan yıkıcam hatta katıksız kimyasal içermediği için bakalım nolcak 😊
Birazda içimizi ferah tutmamız lazım kimyasal içerikli bişi kullanmadığımız sürece bişi olmayiz diye umuyor ve düşümüyorum 🙃