Vedatbaran Kızlar 30+4 haftalık hamileyim bugün sarı acı su kustum rahatsızdım birazda aslında ondan olabılırmı sızce nedendr yardımcı olursanız sevinirim
Muallimehanim Vedatbaran Midendeki safrayı çıkarıyosun. Ben hamileliğimin 2. Ayında öyle olmuştum. Sabahları hep çıkarırdım o safrayı. Sonra rahatlardım. Hormonel bir durum. Ama üşüttüyseniz falan o ayrı
Hcrshra Vedatbaran canım şuan 27 haftalığm 7. Haftamdan beri kusarım hala geçmedi mide boş olunca safra asidini kusuyosn sabahları hep yaşarım.
Hanos Vedatbaran ben 10+6 yım by sabah ilk kez bana da öyle kalkar kalkmaz lavaboya koştum bir daha olmaz inşallah sarı olduğunu görünce tekrar midem kalktı inşallah geçer
Karvilsu 36+3 hamileyim her sabah bu acı sarı suyu kusuyorum 😔artık hergün bıktım tek tesellim 25 günüm kalması
asyagibi Karvilsu 31 haftalık hamileyim her sabah bende de aynı durum kanla karışık bide bende çok yoruldum 😔
Karvilsu 36+3 hamileyim her sabah bu acı sarı suyu kusuyorum 😔artık hergün bıktım tek tesellim 25 günüm kalması..Migdenin safra suyunu kusuyorsun
Vedatbaran asyagibi Allah'ım sıfa versin canım ben üşüttüm galıba ondan mı oldu artık neyse anlamadım ama kotu bse yaa
asyagibi Vedatbaran ben çok hastanede yattım bizzat doktorların önünde de kustum baktılar normal dedi mide suyuymuş
Minik1anne Vedatbaran canım sıcaktan mi bilmiyorum 31 haftaligim bende de oluyor safra kesemizin suyunu kusuyoruz acı acı iğrenç bi tad ama kusunca insan önce halsiz düşüp sonra rahatlıyor önerim o ağzından kötü tadinda gitmesi için portakal suyu yada hafif şeyler tüket