Gamzee21 Kızlar siz hamileliğinizi kaç aylıkta söylediniz akrabalara, çevreye ? bence hemen söylenmesi iyi değil ilk 3 ay riskli oluyor 👍🏻
Alarasel Gamzee21 ilk 4 ay cevrenden gizleyebildiğin kdr gizle arkadşlar vs de en az yanii kendi ailene ve istersn eşinn anne babası söyleyn ve onlarıda tembihleyn
Damla01 Gamzee21 ben kendi aileme hemen soyledim. Cevrede zamanla ögrendi. Ama simdiki aklim olsa cevreye hemen duyurmazdim.
Alarasel Damla01 bnmde en başndn hatta testi annem almştı bi o biliyosu en başndn beri annmdende gizleyemzdm 😀😀paylştm
Damla01 Alarasel Bende hemen soylemistim anneme 😅 ama boyle diger akrabalar keske gobusum cikinca ogrenseydi 😅
espalp Gamzee21 ben ekimde dış gebelik geçirdim daha 5 haftalıkken herkese söylemiştim😂😂😂 sonra başımıza kötü şeyler gelince herkese açıklama yapmak zorunda kaldım o ruh haliyle 🤦🏼♀️ Sonra dedim ki bir dahakine kimseye söylemiycem. İkilinin sonucunu alana kadar sadece anne babamız bildi. Birçok insan hala bilmez 😂
Cansu_6167 Gamzee21 ben hamile olduğum belli olana kadar eşim ve kayınvalidem dışında kimseye söylemedim,4 buçuk aylikti anladılar 😂
Ayguns Gamzee21 ben kayınvalidemden özellikle rica etmiştim 3 ayım dolana kadar kimseye söyletmemiştim.. keseyi kalp atışını sağlık durumunu iyice öğrenmeden söyletmedim kimseye
feyzaa34 Ayguns canım bende senin gibi kayınvalideme çok uyardım sakin haa kimseye söyleme anneannem kayinvalidemle yaşıt benim sağolsun anneannem herkese yaymış ben söylediğimde de millet biz biliyoruz demişti 🤦♀️
feyzaa34 Gamzee21 şahsen ben aileme 6. Haftada arkadaş komşu eş dosta 16. Haftada söyledim nazara inanırım ve çok korkarım.
Ahmer0412 Gamzee21 gebelik testinde çift çizgiyi gördüğüm an annemi aradım 😂doğal olarak sonra herkes öğrendi ilk bebek heyecanı diyelim şuan 7 aylık olduk :) ikinci olunca en as 3 aylık olana kadar ailelere bile söylemeyi düşünmüyorum 😂😂
Dniiz Haftada annemlere söyledim kendi yaşadığımız yerde ise hala söylemedim 16. Haftanın sonundayım karnım hala yok 20. Haftada söylemeyi düşünüyorum 😊
Annesininaminesi 4 haftalıktı öğrendiğimizde söyledik herkese ilkin heyecanı herhal😏 ama ikinci olursa 4 aya kadar söylemeyecem galiba 🤐🤐
Mervednr Gamzee21 ben ilk 3 ay annemde dahil söylemedim. Sonrasında söyledim en yakınlara . Hala bilmeyenler var hatta bayramda gördüklerinde çok şaşırdılar 6 aylık olmuştum biraz beklenmeli bence
Gamzee21 Mervednr vallahi en iyisi öyle, duyuyor millet seven var, sevmeyen var. Nazarları değiyor pislik insanların 🤨
Nez122 Ben Bi yakın çevreme söyledim bana çok yakın olan kişilere bi kaç ay sonra herkes öğrendi hemen evlendiler hemen oldu falan diyorlar bende öyle insanları sevmiyorum
Gamzee21 Nez122 aynen öyle tiplerde var, bende evlendim hemen hamile kaldım, gelen giden bunu söyledi 🙄 sanki çok anormal bişeymiş gibi insanlar çok istemez ve kıskanç 🤨
BirVeraAnnesi35 Gamzee21 ben anne babalarımıza hemen öğrenir öğrenmez söyledim dayanamadık vallahii ama arkadaş çevreme 3 aydan sonra söyledim