Kızlar geçen tansiyonum 15.9 a kadar fırladı hastahanede yattım gebelik zehirlenmesi şüphesiyle 33+1 günlük hamileyim bebek 3-4 gün önde gidiyor doktor çıkardı ama düzenli nabız tansiyon ölçümü istedi nabızım 120 den aşşağıya düşmüyor tansiyon 13.6 şuan ama kalbim çok zorluyor sizde yaşadınızmı