Sonnur2 Kızlar ne yapıyorsunuz ben ağda yapamıyorum canım çok acıyor diye ya . Çatı muayenem var İnsan ister istemez çekiniyor
Sevey beyzayb tüy dökücü krem hamilelikte önerilmiyo içinde kimyasal maddeler olduğundan zararlı özellikle hamilelikte kullanma bence canm ben bacaklarımı alıcaktım internetten baktm bacağa bile önerilmiyor
mucize42 Sonnur2 kuaförre git canım kendin yaptığında cok canın yanıyo kuaför 10 dakikada hallediyo 1 ayda rahatlıkla gidiyor
MerveYk1803 Sonnur2 valla bende kuaförde yaptırıyorum aşırı rahat giriyosun 10 dakika sürüyor tertemiz olup çıkıyorsun
MerveYk1803 Sonnur2 bana pudra döküyor yapmadan pudra bş nebze hafifletiyor ama zaten Bi kere çektikten sonra uyuşuyor ve çok hissetmiyorsun canım tavsiyem sire gitmen bir ay rahatsın mis gibi