Burcuaec Demirinannesi1 ikiz babası arkadaşım var hep avent kullandılar hatta bana da hediye olarak onu aldı canım.
Zuhresule Demirinannesi1 benim bebeğim 2 aylık oldu ne emzik ne biberon almadım. Memeyi hiçbir şekilde almayacak duruma gelirse alacağım. Almamanızı tavsiye ederim
ozgeya Demirinannesi1 Tartışmasız dr.browns fakat nedense ileriki aylarda kullanılan uçları piyasada yok artık.İki tane dr.browns biberonumuz bu yüzden atıl bir şekilde kenarda duruyor.Avent de güzel ama yenidoğan için meme reddi yapabiliyor aklınızda bulunsun.
Zulall Demirinannesi1 bende Dr. Browns aldım araştırdım da fakat bebeğim daha doğmaya niyeti olmadığı için kullanım konusunda bilgi veremeyeceğim 🙄😍