35+3 o kadar ya var ya yok hele sırt üstü uzanayım hepten yok oluyor sanki, iç karın geniş nede olsa bebişinde keyfi sağlığı iyi boşver bu bizim için avantaj, neden dersen hem deri daha az gerilir çatlak çok olmaz hemde doğumdan sonra çabucak yok olur yine fit kalırız🤣