Ayse4242 21haftalık hamileyim bugun doktora gittik cinsiyetine emin olamadık kız gibi kıza benziyor dior doktorumuz hala emin olamadık bu durumda olan varmı cok merak ediyorum cinsiyetini... :)
Dudus Ayse4242 bizimde net değil daha 19hafta olduk en son kız benzetti bacak arası boş dedi ama emin değildi bakalım bu kontrolde 😂
BirVeraAnnesi35 Ayse4242 evet kız diyelim kız olsun dedi doktor göremeyince yüzde kaç ihtimal kız dedim %50 dedi 😂😂yani yüzde olarak zaten olması gereken orandaydı ama göremeyince hep kız diyorlar önce
Gizemmpolatt Ayse4242 bende 22haftalık hamileyim bende bugun öğrendm kızmış genelde bu kadar göstermezse kız diyolar ama
Sltnzlm Ayse4242 10+5 ken erkeğe benziyor dedi 18+6 olduk hala erkek bakalım ilerleyen haftalarda neler olacak 😂
Hamisbiranne Ayse4242 kesinlikle ben hep kız gibi duruyor diyorlar ama kesin bisi demiyor yaklaşabilirim diyor 22 hafta detayliyi bekle diyor şuan 18+4 canim detaylıca kesin öğrenirsin bence