ben gidiyorum.tahlilleri yaltirmak için. erkek dr gittim. bebek canli kalp atisi iyi su kadarlik dedi kan tahlili istedi baskada bisey demedi.bildigin devlet hastanesi dr işte. buyuk konusmuyorum ama devlet hastanesinde dogum yapamam.tek basima kalmak dr tanimamak beni strese sokar.ozel drumun muayne ucreti ve dogumu pahali olmasina ragmen başka ihtiyaclardan kisip kismetse ona d8gum yaptirmayi dusunuyorum. bu arada guney hastanesi disardan dr kabul ediyor mu yada esenlerdeki baska hastane ?