Nesiii 15+3 haftalığım Kızlar 2 Gündür ağlamaktan canım çıktı doktora gittim çürük apse yapmış temizledi ama tedavi için antibiyotik verdi doktorum kullan dedi korkuyorum yinede bişi olurmu
minikkurabiyem2019 Nesiii canım kullan apseli durma apseli durmak asıl bebege zarar verir bende gecırdım kullandım suan 25 haftLıgız 2 hafta once çektirdim suan bir sorunumuz yok cok sukur
Beyzadncc Nesiii bende kullandım hiç bişey olmuyor doktorun onay verdiyse kullan kullanmazsan bebeğe daha zararlı iltihap 😊
Nesiii minikkurabiyem2019 çok korkuyorum ama kullanıcam psikolojim de bozuldu ağrıdan kulağıma gözüme bile vuruyo :(
minikkurabiyem2019 Nesiii dr izin verdiyse kullan canım işlh birsey olmaz basımdan gectı cok koyu bir agrı