Bacak çok ağrıtıyor diye yapmıyorum 😑 bikac yere yaptım dayanamadım. Hiç morarmamıştı ama biraz yapısal birazda nasıl vurulduguyla ilgili diye düşünüyorum, ben şuan hep gobekten yapıyorum 1 kere morardı sadece. Hızlı vermeyin ilacı, ve bittikten sonra kolonyali pamukla masaj yapip ilacı dağıtın