Sumbul35 https://hizliresim.com/p/yukle https://hizliresim.com/p/yukle Hastane çıkışımızı karacadan aldık biberonu lansinoh tercih ettim bezinide molfix aldım bakalım:)
Haribo42 Sumbul35 resimler görünmüyor canım güle güle kullan.. ben sleepy alıcam haftamız günümüz aynı😍 biberon avent aldım lansinoh yenidoğan için uygun değil diye çok yorum okumustm ağxı çok genişmiymiş neymiş
Merymery2233 Sumbul35 başlama bence hemen bitir 😂😂 sonra çok ağır oluyor insan valla çıkıp alamıyorsun 🙏
Sumbul35 Haribo42 resimler göründümü bidaha attım ama biberon verme taraftarı değilim de öyle aldım dursun diye :)
Haribo42 Sumbul35 evet canmm güle güle kullan😍 senin dogum ne zaman olcak diyo doktorun tarih soyledimi hic
perice Ben de aynı hafta ve gündeyim 29+3 henüz başlamadım ama bu haftadan sonra başlayacağım inşallah. Bel ağrılarım da artıyor Çünkü son aylarda daha da ağırlaşacağız
Sumbul35 Aynen ya erken dedik dedik dün hemşire dedi artık başla diye 😃 bide izmirde oturuyoruz kavruluyoruz burda en iyi çözümü sipariş vermekle buluyorum bu havada dışarıya çıkılıp gezilmez bile