Kızlar merhaba şimdi ben son adet tarihime göre 40. Haftaya gırdım bugun ama gelişimi bazı yeri 37 bazı organları 38 ıkisi arası yanı iki hafta geride. Doktor Bı sorun olmadığını geç döllenme olabılcegını söyledi şimdi bunun doğum zamanıyka alakası varmı acaba zira 40 hafta doldu hıc sancı belirti yok