Zuhaldrd Merhaba ikili testimi güvenilir biyerde yaptırdım ve sonuçlar gayet normal cıktı sonrasında istemeden d solsa 3 lü test yaptırdım yine hersey normal fakat beta hcg 7000 cıktı düşük hcg süphelidir denmiş Bu durumla karsılasan var mı
Zuhaldrd İnan’ın bende anlamadım 2 li ve 3 lü de hersey normal fakat beta hcg düşük süphelidir yazması kafamı karıstrdı dr a danıstgımda her ihtimali söylüyor