Bende yürüdükçe geçmek bilmeyen dünden beri kasıklarımda sancı vardı bugün kontrolüm olduğu için gece gitmedim doktora. 36+1 deyim 1 parmak açılmam varmış nst ye bağladı ordada hafif sancım çıkmış. Doğumu başlatmaz bu sancı ama suyun gelirse kasılmaların sıklaşırsa mutlaka gel dedi. Şimdi eve geldim fakat hala kasıklarımda sancı var bekliyorum 🤷🏻♀️