Damlaaaactnkya Kızlar 17. Haftamdayım sabah itibari ile kasıklarımda müthiş bir ağrı var 2 3 gündür vardı. Bugün aşırı arttı. Duramıyorum doktora gitsem alttan muayene yapar mı? Sizce neden ağrıyor. Birde çok üzülmüştüm birşeye çok ağlamıştım ondan mıdır
Haribo42 Damlaaaactnkya canim bence siddetlenen agrilar ihmal edilmemeli her sey olabiliyor inan.. bence mutlaka doktora git alttan baksada onemli degil..