Kızlar değerli bebek derken bazı anne babalar çok geç ve zahmetli yollardan çocuk sahibi oluyor bir an önce kavuşmak amacıyla sezaryen yolunu seçiyor. Benim doktorum kesinlikle normal doğumu denemelisin dedi bebek riske girip de ne olabilir ki Allah korusun sezaryen anne için daha riskli bence. Siz yürüyüşünüzü yapın nefes egzersizlerinizi de yapın gerisi Allahtan. Tüp bebek ile hamile kalıp normal doğuran akabinde kendiliğinden hamile kalan o kadar çok kişi varki Vücudunuzun temizlenmesine izin verin baktınız işler değişti sezaryene dönersiniz.. en baştan olumsuz konuşan doktorlarınızı da değiştirin içerde ne kadar kalırsa o kadar iyi sevgiler hepinize 💐