Canım benım şuan da ikinci gebeliğim ilk Gebeliğim kürtajla sonuçlandı aynı şekilde gelişimi geride gidiyordu ilk gebeliğin de hatta iki hafta gerideydi doktorum geç döllenmedir dedi ben de sorun yapmadım ancak dokuzuncu haftada gittiğimde kalbi durmuştu yedinci haftada kalmıştı ikinci gebeliğin de ailede de olduğundan genetik testi yaptırdım ve pıhtılaşma çıktı Şu an iğne kullanıyorum ve gelişiminde problem yok keşke ilk gebeliğim de doktorum bilinçli olsaydı da hiç değilse kan sulandırıcı coraspirin yazsaydı hiç bi zararı olmuyormus cunku bebege kan gitmeyince bebek gelişemiyormus bence doktoruna danısarak coraspirin kullanbılırsın