Elwing6 simdi muaynneden ciktik 28.hafta 1 kilo 300 gram olmusuz.detaylida ve 1 ay onceki muaynnede boyle bise denmedi ama bu hafta kafasi biraz buyuk soylemismiydim dedi..3 hafta kadar..bende 1ay once demediniz oyle bir sey genetiktir babamizda halamizda oyle dedim cunku genetik test (fetal dna) yaptirmistik 12.haftada.sonuclar normal gelmisti acaba sonraya dogru bir sorun yasama ihtimali var mi gelisimsel ?..karin cevreside 10 gun önde dedi yine..kucuk olmasi daha sorun dedi..ayy bir seyi takmicam diyorum icime kurt dusuyo..gerci cok sallamadim babamiz 4 kilo dogmus ve iri yapili halasi falanda..olcumu ense kalinliginolcerkende yanlis almisti simdi yine yanlis alma ihtimali var mi ? Var mi kafa capi onde giden?
Gkayra Elwing6 Çok kafaya takmayın bence ,bizimde hep 3hafta önde dedi doktor ,34.haftaydi esitlendi ,sizde de öyle olacaktır büyük ihtimalle ,..sağlıklı olsun yeterli ,sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🤗🌺
Gizem_miros Elwing6 canim kilosu normal geldi bana 28 haftada benim oglum 1.700u geckindi seninki normal ama bilemedim benim ilk oglumda iri dogdu buda iri ama takilma herseyden onemlisi sagliklikli masallh
Sedef-345 Elwing6 benimkide koca kafa 4 hafta önden gidiyoruz , iki haftada gelişimi önden gidiyor. Göbek vb. Genetik olduğu için dr umda bende sıkıntı yapmıyoruz. Sizde kafanıza takmayın 🥰
Elwing6 Gkayra bebek gelisiimi mi kafasi mi acaba..takmamaya calisiyorumda iri bir bebek diyordum 1hafta onden gitmesini ama kafasi buyuk deyince tedirgin oldum
Aysinizzz İlk gebeliğimde benim oğlum içinde kafası büyük denildi çok psikolojim bozulmuştu doğdu küçücük hiç birşey olmadı korkma önden gitmesi bi sorun yapmaz ☺️
Elwing6 Aysinizzz yaaaaa icimi rahatlattiniz...bizi ikili testte de korkuttular genetik test yaptirdik..simdi detaylida sorun yok bu haftada neden boyle bise olsun ki..olcumleri hatalidir diyorum
Gkayra Elwing6 kafası öndeydi 3hafta bebek gelişimi de 1er hafta öndeydi ,son ayda esitlendi dediğim gibi ,ayrıca kilosu da normal bebeğinin bence..son ayinda senin eşitlenir boşuna dusunmusum dersin 😊🤗
Elwing6 Gizem_miros canim iriligi hic takmiyorum kafasi 3hafta onde karni 10 gun kadar dedi..ama babamizda koca kafali biraz :))) sapka bulamazdim diyooo 🤣 genetiktir diorum
Gizem_miros Elwing6 hic korkma canim ben8n oglumun kafasida buyuk dediler buyuk dogdu iri oldugu icinde sezeryan oldum kndini hazirla son haftaya kadar iri kafa iri vucut olursa normal yapmiyorlar ilk oglum 39. Haftada 4.200 dogdu kafasi iriydi sende cok cok sezeryan olursun 😂😂😂
Elwing6 Gizem_miros ben zaten normalden cok korkuyodum ne yalan soyliim bastan beri 1hafta onde gittigindennn hep sezeryan olcakmisim gibi geldi..saglikli olsunlarda dogum sekli hic onemli degil
Vet-hek-meri Canım bende 29.haftada gittim 1411 g cıktı haftasıyla uyumlu ama kafası iki hafta önde gidiyor doktorum herhangi bişe demedi bende sorun olarak görmedim cunku bizim ailede herkesin kafası büyük doguyomus kardeslerimde öyleydi bende 😂eşimin de kafası büyük genetik diye düşünüyorum tamamen birde son haftalarda uyumlu hale geliyormus eşitlenir yani dert etme napalım bizimkiler de koca kafalı olsun😂😂
Elwing6 Vet-hek-meri ayyy yerim onlarin kafasini esim cok komikti cikik ben yillarcaaa sapka takamadim cunku bulamadim diyo 🤣🤭 oyle buyukte durmuyo ama demekki buyukmus 🤣🤣 ayy benim kizimin zerafeti bozulacak 🤭
Vet-hek-meri Elwing6 olsun kız büyüyünce dengeleniyo vucutta koca kafalıyız ama uyumsuz değil vucudumuzla karikatür gibi bişe canlanmasın kimsenin kafasında😂
Elwing6 Sedef-345 cok sagolun cogu kisinin oyleymis demekki 🤭🤗 doktor biizim cidden pimpirik bir sey soyluo endiselenme falan demiyo ... sirf ameliyatlari fln iiyi diye katlaniyorum ,🤣
NimetDilmen Aminea Benimki de bu sekilde ölçümleri hep farklı. Kaçıncı haftadasın doktor bişey diyomu?