Havvauygun 24 saatlik idrar için bir kap verdiler yaptığımız idrarın hepsini mi koyuyoruz kızlar yoksa bir miktar alıp mı koyuyoruz her idrardan
Semisko Havvauygun sabah ilk idrarın hariç diğer hepsini topluyorsun. Serin bi yerde bekletirsen iyi olur. Ben 3 kez 24 saat verdim. Evden dışarı çıkmıyorum Başka yerde WC ihtiyacım olur diye
Bayramsekeri1 İlk başlarken ilk idrar hariç gün içinde gece de dahil yaptığının tamamını koyuyorsun kaba, ertesi gün yani teslim edeceğin gün de ilk idrarını muhakkak yapıp koyuyorsun içine canım 😊 inşallah protein çıkmaz
Semisko Havvauygun ben tam içtiğim kadar idrar yapıyordum neredeyse. 2 buçuk litrelik şişe doluyordu. Hatta hayret etmiştim içtiğim çıkıyor diye 🤣 kaç litrelik şişe verdiler. Bana şişe veren olmadı
Semisko Havvauygun yeter yeter . Ama en az iki buçuk litre su iç. Bende kaçak vardı. Bol su içerek düzelttim
Semisko Havvauygun sen o kaba başla yetmezse 5 litrelik su şişesine hepsini boşalt sıkıntı olmaz. Ama mutlaka serin yerde sakla. Benim ilk idrarda protein 350 çıkmıştı. Çok korktum doktor gebelik zehirlenmesi belirtisi dedi. Tansiyon takibi yap eve tansiyon aleti al 13/9 olursa mutlaka haberim olsun dedi. Her ay 24 saat idrar bakıcaz dedi. İlk idrarımda bilemedim nasıl muhafaza edeceğimi. Hava çok aşırı sıcaktı. Gittiğimiz hastane bir saat uzaklıkta. Biz evden çıktık dolaştık kahvaltı ettik falan nerden baksan 4 saat idrar bağajdaydı ve kaynamış sıcaktan resmen bu idrar 350 çıktı. Bi ay sonra araştırdım nasıl muhafaza edeceğimi. Buzdolabında saklayın yazıyordu. Komik gelebilir ama vallahi buzdolabına koydum. Poşetledim temizliğine de dikkat ettim buzdolabında sakladım ve direkt yola çıktık 90 çıktı protein çok sevindik. Geçen ay yine yapıldı bu sefer kaloriferler filan kapandı ya artık banyo da serin sayılır orda muhafaza ettim dolaba üşendim. 150 çıktı. Tansiyon 12/8 üstüne çıkmadı sayılır. Ayaklarım bacaklarım çok şiş ödemden. Zaten ödemi görünce doktor idrar istemişti. Ödem halen devam ediyor 35 haftayım
Havvauygun Semisko ya bende 32.haftaya girdim bugün.Tansiyonum hep 14-8 15-9 bugün başladım 24 saatlik idrar için biriktiriyorum.İnşallah temiz çıkar sonuçlarım
Semisko Havvauygun inşallah canım ama tansiyon iyi bişey değil yat dinlen merdiven çıkma yorma kendini