Tgcmrt Rabiakerem bizde 26+6 dayız cok fazla bacak diz kalça ağrım oluyo tam hazırlıklarımda bitmedi keşke erkenden yapsaydım diyorum şimdi gözümde büyüyo😬
Melikeeee03 Rabiakerem bizde 34+3 de yiZ bir Kızım bir oğlum olacak.. çok şükür her şey yolunda gidiyor hastane cantamda hazır 🙏 bakalım ne zaman olacak Doğumum çok merak ediyorum haftaya nst ye bağlanacagım sancı var mı yok mu doktorum ne diyecek bakalım 😄
Sirius Aysemlg merhaba bende 21.haftadayım çift yumurta. Nasıl gidiyor? Ben çok hareket edemiyorum. Doktor çalışmamamı istedi raporluyum. Bebek alışverişine çıkıcam ona bile korkuyorum. Sen hareketli misin?
Aysemlg Sirius bizde çift yumurtayız. Ben hareket ediyorum yada çalışıyorum diyelim. Oturdukça şişiyorum ayaklar agrıyo günde 3 4 defa 10 dklık kısa yürüyüşler . Sana neden hareketlenme dedi ki
Sevo9090 Merhabaa biz de 9+3 😊 cift yumurta ikizi. Cok iyi oldu hep merak ediyordum ikiz anneleri neler yapiyor nasil gidiyor 😊
Sidelya 30+3 olduk biz de miniklerimle 🥰 ufaktan hastane çantası hazırlıklarına başladık yardıma da geldiler sağolsunlar göbekten mutfak tezgahına yaklaşamıyorum artık 😅 hemen sırtım belim ağrıyo ayaklarım şişiyo.
berguzar1987 Benimde ikiz çift yumurta bir erkek bir kız 23. Hafta bende iki aydır çalışmıyorum doktorum heyet raporu verdi zaten şimdide tatil oldu
Rabiakerem Valla kızlar bende çok fazla bulantı var ve halsizlik ben çalışmıyorum ama evdede durmuyorum bide herkes çift yumurta ya benim tek yumurta doktor tek yumurta çok riskli oluyo dedi allahım sağ salim kucağıma almayı nasip etsin inşallah
Sidelya Rabiakerem çift yumurtaya göre risk daha fazlaymış evet ama sen iyi düşün iyi olsun sorunsuz bi hamilelik geçirirsin inşallah 😇 benim bulantılarım 17. Haftada birden kesildi ben de çok fenaydım ağlayarak yemek yiyodum
Rabiakerem Sidelya benim önceki hamileliklerimdede bulantım çok oluyodu 6 aydan sora geçiyodu inşallah bunlardada öyle olur çnkü gerçektn kusmaktan boğazım hep tahriş oldu çok zor geçiyo allah yardımcımız olsun
Sidelya Rabiakerem inşallah daha erken geçer bunda 😌 ben hiç kusmadım ama bütün gün bir an bile geçmeden midem bulandı ve çubuk kraker her şeyim oldu 😂😂
Zeydo Benim 10-11 haftam çok güzel bulantısız geçti. Ama son iki haftadır yine çok kötüyüm😔 doğuma kadar devam etmesinden korkuyorum ama doktor 14 ten son geçer dedi🤷🏼♀️
Zeydo Gurbetci93 benim tüp bebek ama ailede de vardı, sadece aile içi tedavi olduğumuzu biliyor. Diğer akrabalarım doğal sanıyor 🙈