30da girdim hergün 2-3km yüzdüm. Şimdi yazlığa gidiyorum 33-38arası orada olacağım doktorum aktif spor yaptığımı bildiği için gir yüz sıkıntı Yok dedi.yanlız enfeksiyonel konularda dikkat etmemi istedi.Deniz temizliği ve en önemlisi kalabalıkta girmeyin çocuklar hatta bazen büyükler bile denize çiş yapıyor enfeksiyonel bir durum olmasın. Sabah erkek akşam geç bana önerisi.