Edarda Yabe 40+2 1 cm açılma var insallah çoğalır artık çok sıcak doğurmak istiyorum.allah yardımcısı olsun herkesin
hfza Yabe 38+6 1 cm acikligim var bebekte basini kanala yerlestirmis ama tik yok🤭 dun gece biri sanki belimi skip skip birakti bi heyecan yaptim ama yine yok😀😀 biri durtmedende gelmiycek bence☺️
Canan13 Yabe ben bugun 40 hafta oldum ama hıc tık yok😁😁 bana koca karılar yok erkek erkek diyorlar kız erken gelir dıyolar😁😁😁
tugbalisan_ Bu aralarda doğacak kız bebeklerin inadı der susarım🤦🏼♀️😅 38+5 sancı, ağrı veya herhangi hiçbir belirti yok🤷🏼♀️
Yabe tugbalisan_ hahaha ben 40+1im sanci var ama gelmiyor inatla cok fazla kilolu dogacak ve ben sezaryan olmak istemiyorum nasil doguracagim bilmiyorum 🤣🤣🤣
Zeynnep tugbalisan_ sizinle günümüz aynı :) dediğiniz gibi ne sancı ne bir ağrı hiçbirşey yok. Sizin bebeğiniz kanala girdi mi, bizim ki hala girmedi yaptığınız özel birşey var mı ? Son 9 gün belicez eğer kanala girmezse sezeryanı düşünürüz dedi doktor 🤦🏻♀️
Emine_Karakus Yabe sen 40 ı geçmişsin yine bacım:) benim daha çok var günler geçmek bilmiyor bu son zamanlarda:))8 günüm kaldı sanki aylar varmış gibi:) diken üstünde oturmak ne zormuş 😝🙈
Yabe 1Anneler günler hizla geciyor ama gelen yok malesef doğum yaptığım zaman doktora sorarim.herhalde gerçekten dogurdum mu diye 🤣🤣
1Anneler Nst de sancı çıkıyor hafif kanamam oldu ayrım da var ama hiç açılma yok .Açılma için yaptığınız bir şey var mı annişlerr
Yabe 1Anneler sicak duş hurma merdiven inip cikma çömelme hareketi ben haftalardir yapiyorum ama gelen giden yok 🤣
ayseozbek 38+5 iz açılma 2 cm , sancı düzenli ve yüksek 1 gün yatırıp geri çıkardılar evde çekeyim diye 😭