bmomsy Baby23 ben 38 haftalığım daha dün yaptırdım devamlı kendim yapıyordum bu sonuncuyu kendim yapamadım yaptırdım hiç öyle bir sorun olmadı çevremde de hiç öyle birşey duymadım
Hnfe Esramese kiz boncuk kisa olurdu ona ben gordum.13 senedir aklmdan cikmiyo😅saca perma yapilmiş oyle düsün😅😅😅😅😅😅😅
Esramese Hnfe pislik ya bazi kadinlr bu konuda bi arpa boyunu bile gecmicek diyo kadinda mubarek ne uzatmis iyi hala o koca kaçmamış
Hnfe Esramese ama.cok komikti doktor beyyyy bi el at nolur diye bagirdi surekli😅doktor kizincada bozulmadi bile.ama benim.gülmekden sancim.gitti 😅😅
Esramese Hnfe azck daha kasıla kasıla guleydinde firsata cevireydin 😂 seslenirdn doktr geliyo yakala 😂
zeynepsalgarr1 Baby23 hamileliğimin başından beri ağdaya gidiyorum hiç böyle bir sorun yaşamadım canım şu an 38+2 yiz daha geçen hafta gittim