Trabzon Kızlarrr 20+5 günlük gebeyim bebeğin hareketlerini 18,19 da flan çok güzel hissediyodum 20 haftaya girince sanki hep uyuyo geliyo bana normal mi sizde de öyle mi acaba . Sanki hareketsiz geldi bana
Ozge3747 Trabzon 20. Haftada benim de bir hafta durakladı canım. Korkup doktora bile gittim ama şimdi 22 ye girdim normale döndü gibi
Busraoz Trabzon Düzensiz benimki de ama Ozge3747’ ye katılıyorum hiç hissetmiyorsam git baktır🙏🏻 İçin rahat etsin en azından
Ps15 Trabzon 20+2yim ben de daha tam olarak hissediyorum diyemem nadiren çok hafif kıpırdıyor gibi geliyor ama net değil hala. Bebek mi gaz mı kas mı acaba diye tereddüt ediyorum yani normal mi acaba😄
Trabzon Ozge3747 vallahi korkuyo insan ya . Salı gününü beklemem lazım sağlık ocağına mı gitsem ne yapsam bilemedim
Ozge3747 Trabzon Günde bir iki kez de olsa hissettirmiyor mu kendini sana, eğer hareketleri bir anda tamamen kesildiyse git doktora ama azaldıysa birkaç gün sabret bence.
Trabzon Ozge3747 az az hissediyorum öyle canım çok az az . Yemek yicem bakım ne durumda olacak inşallah hissederim
Ozge3747 Trabzon Bence bir sıkıntı yoktur arada duruluyorlar öyle ama çok huzursuzsan sağlık ocağında kalp atışını dinle canım
Trabzon Ps15 ben dönüyo gibi bile hissediyodum anlıyorum hissettigini dün akşam yine hissettim. Hissediyorum ama bu aralar uyuyo mu kararsızım 🥴😀
EAK Ps15 benim 16 17de öyleydi canım bebek mi gaz mı bu diyodum.Ama bebek olunca işte bu bebek diyosun 😂 hissettiriyo kendini 18den itibaren evet bu kesin bebek demeye başladım ben.
SelmAlper Ps15 bizimde 19+6 hiçbir şekilde hissettim diyemiyorum eşim bile karnıma dokunuyor kulağını koyuyor heyy orada mısın uyuyor musun diyor çocuğa 😂 arada hafif hareketlenme var ama bana göre bağırsak hareketleri gibi geliyor bebişte olabilir bilemedim 😅😅
Ps15 Trabzon Evet benim de birkaç hafta önce dönüyor gibi hissettiğim olmuştu hala tam hissedemediğim için bazen endişeleniyordum artık daha rahatım. Bir sorun olsa anlardık bence içinizi ferah tutun birkaç haftaya daha net hissetmeye başlarız inşallah😄
Trabzon Ozge3747 evimin ordaki sağlık ocağında ultrson yokmuş dedim gider bakarım ama neyse gün içinde kontrol edicem bakicam ki hareket ediyo mu az kıpırdama olursa rahatlicam
Atikeemre14 Trabzon biz 22+1 ama daha hıc harektlerını hıssetmıyorum dun kontorulumjz vardı doktora söylediğimde daha kucuk normal dedi 😔
Trabzon Atikeemre14 aksine doktor bana da hareketlerini hissetmen lazım dedi csnim küçük olur mu baya olmuşsunuz. Ben çok güzel hissediyodum bu aralar biraz duraksadi . Uyku modundamidir bilmiyorum
Ozge3747 Trabzon Sağlık ocağında ultrasonla bakmıyorlar zaten canım, el dopleri var sağlık ocaklarında, sadece kalp atışı dinleyebiliyorsun. Azıcık hareket ediyorsa bir sıkıntı yoktur bence
EAK Trabzon benim de 2 gündür çok sakin ben de bi pimpiriklendim ama havuza girince bi de uzun oturunca kıpırdıyo.Sakin olsa bile arada kendini hatırlatsın istiyo insan 😀 Annelik endilenmeleri şimdiden başladı Allah oğluma sabır versin elimden çekeceği var 😀
Denizmavisii Trabzon normal canım ya ben 28 hafta oldum 20 den beri bi artıyor bi azalıyor hiç düzene girmedi zaman geçtikçe artar dedim ama hiç belli olmuyor her gün farklı
Trabzon Denizmavisii bende 20 ye girince böyle durgunluk oldu sanki kendimi hiç dinlemedim . Bugün dinlicem kendimi ve hareket edince hemen yazicam bu posta 🤗
Atikeemre14 Trabzon bizimkisi tersbyattıgınıcın harektlerınj ıce dogru yapıyormus o yuzden hıssedemıyormusum ben ama ultrasyonda kıpır kıpır doktorum cok hareketli bir bebek dedı ama ben hıssedemıyorun o ayrı konu 😂
Ps15 EAK Yani bebek olduğunu anlıyorum ama güçlü bir hareket yok nadiren oluyor ve belli belirsiz hala😄