Meraba kızlar 😊 25 haftalık hamileyim kan hastalığım var tedavi görüyorum bu zamana kadar kan takılıyordu şimdi bi süre kortizon ilacına basladım bilen bilir zehirden farkı yok🤦🏼♀️ Herneyse bugun kontrolüm vardı kac haftalık olduğumu sordu ve son 10 11 haftan var deyince kala kaldım 36. Haftada sezeryanla alıcaz riske atamayız dedi. Aklımın ucundan geçmezdi her zaman normale odaklıydım ki bi tane ölü Doğum yaptım ne derece zor olduğunu bile bile istiyodum. Şimdi diceğim o ki sezeryanın artıları neler? Beni rahatlatır mısınız. Bebek kuvöze girer mi ? Devlette yapıcam Doğumu belden uyuşmalı seçme şansım olurmu? Eylül ortasına denk geliyo kısmetse 3 buçuk ayım var diyodum kaldı 2 buçuk ay nasibimizde bu varmış kızım sağlıcakla gelsin de🥰